Nasıl okuduğumu anlamadığım 2 gün içerisinde bitirdiğim bir kitaptı. Okurken o kadar olayın içerisinde hissettim ki kendimi bazen kalbim daraldı, bazen Maya ile beraber gözlerim doldu bazense içimi bir umut kapladı. Livaneli'nin okuduğum ilk eseriydi okurken beni benden aldı diyebilirim. Gerçekten ertelenmeden okunması gereken bir eser.