Keyifle okuduğum bir bilim kurgu romanı oldu. Gerçeküstü anlatımlar genelde ilgimi çekmez ama hikaye en başından itibaren beni yakaladı. İyi kurgulanmış, temposu düşmeyen, bunaltmadan gerektiği kadar teknik bilgiyle bilimsel zemini de anlatabilen bir kitap. Başarılı bulduğum bir yönü de mekanik, soğuk, tek katmanlı bir bilim kurgu kovalamacası olmaması. Karakterlerle ilgili derinlikli meseleler, acizlikleriyle yüzleştiği kısımlar hikayenin sahiciliğini arttırıyor. Babanın kızıyla ilgili bu hengamede geliştirdiği farkındalık, doğumsal bir kusuru kabullenemeyen bir anne, teknolojinin sınır ihlallerine değinilen yerler kitabı kuru bir bilim kurgu olmaktan kurtaran özelliklerden.