" Bu hayat, kendi kazandığı paranın, başkalarının kaybettiği para olduğunu görmeyi reddeden bir iradenin belirlediği değer seline kapılıp giden bu dünyada tutunduğum tekinsiz bir kaya. "
Kitabı bitirirken insanın yureginde derin bir boşluk bırakip; sitem, öfke, çaresizlik, cahillik, adaletsizlik gibi bir çok duyguyu aynı anda hissettirmesi.. karmakarsik bıraktı beni resmen .. herkesin okuması gereken bir kitap bence ve evet kitapta açıklık sarsıtıcı derecede belirtilmiş ama eğer böyle olmasaydı belki de beni bu kadar sarsmazdi bu kitap.. tavsiyedir. Asılacak Kadın