Meryem ağırbaş

Meryem ağırbaş
@Meryem_1907
İnsanlar nedense hep mutsuz olmayı seçiyor. Hayatlarını zorlaştırmayı seviyorlar galiba. Oysa mutlu olmak, gece kafanı kaldırıp gökyüzüne bakmak kadar kolay...

Meryem ağırbaş

@Meryem_1907
·
Aslında mutsuz olmak mutlu olmaktan daha zor...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Neden hep bir kahraman olmak zorunda? Biz neden kendimizin kahramanı olamıyoruz? Başkalarına ihtiyaç duyuyoruz?
İnsana Dair

Meryem ağırbaş

, bir kitabı yarım bıraktı
Ali Fuad Başgil
8.7/10 · 19,2bin okunma