Koku hafızası diye bir şey var ya bence dinlediğimiz şarkıların da hafızası var. Dinlediğimiz zamandaki duyguyu beynimizin bir köşesine kaydediyor sanki. Yıllar sonra aynı şarkıyı dinlediğimizde o zamanki duygumuza götürüyor bizi (İnşallah bende tek olmuyordur:)).
Ona göre kimse kimseyi değil, herkes kendi kendisini adam eder, etmelidir. Adam olmaksa kendini bilmekle başlar zaten onun için ve kenri gözüyle dünyadan görebildiği kadarını insanlara duyurmakla biter.