'Halimizdeki rahatsızlıklara bakıp kaydederiz her şeyi. Sağlığın zayıf noktaları olmasa bilir miyiz ki nedir bir beden? Uykunun boşlukları olmasa nasıl biliriz nedir gece? Sıkıntı bıktırırcasına uzamasa ne biliriz zaman nedir? Tiksinti anları olmasa bilir miyiz aşk nedir? İntihar teşebbüsü olmasa, yaşamak, tüm dehşeti içinde, görünür mü gözümüze? Varoluş bilincimiz bize mal olduğu yorgunluğun sonucudur; varolma güçlüklerimizdir bizi 'biz' yapan. Istırap çekmeden geçirdiğimiz an, varolmamanın, bilinçsizliğin anonim atmosferinde buhar olup gider.
"Kendini yok etmek için bir yardımcıya, Bir kadere ihtiyacı olacağını düşünmek, İnsana büyük bir hakarettir. Kendi efsanesini Tasfiye etmekle, içindeki en berrak parçayı Harcamamış mıdır? Mazereti, ya da, vaktiyle Söylendiği gibi dersek; azameti, o sürüp gitmeyi reddedişte, kendine karşı duyulan o dehşettedir.."