Düş, varolan en gerçek şeydir. Düşlemek, varolan en gerçek şeydir. Onun zamandan bağımsız eylemi, yıllarca arzuladığın fakat sahip olamadığın her şeyi yaratacaktır.
Bu kitabı bana öneren her kimse ondan Allah razı olsun diyerek başlıyorum yazmaya… Dikkat eksikliği konusunda ne kadar ciddi sorunum olduğunu ve etrafımda ne kadar dikkat eksikliği bozukluğu olan insan olduğunu farkettim, üzülerek. Çocukluğumun buruk anılarına düşüp durdum sürekli… Kendime ne kadar haksızlık etmişim farketmeden, ne kadar incitmişim o küçük kızı… Farkında olmak ve farkına vardığın yaralarını(acısının nereden geldiğini bile unuttuğun üstelik) iyileştirecek gücü kendinde bulmak ne muazzam bi duygu! Çok uzattım lafı… Kitap hakkında diyebileceğim tek şey: lütfen okuyun ve sevdiğiniz ve de sevmediğiniz herkese okumaları için teşvik ediniz! İçinizdeki küçük çocuğa sarılabilir misiniz bir de rica etsem? Teşekkürler…