📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Osamu Dazai’nin otobiyografi eseri. İlk okumaya başladığımda 10-15 sayfa kadar okuyup bıraktım. Asla akmadı, Yazarın yalnızlığı bana geçmedi, sorun ne ki diyerek okudum. Ancak tekrar elime alıp 30'lu sayfalara geldiğimde kitap bambaşka bir şeye evirildi. Yazarın varoluş sorgusunu içselleştirebildim ve keyifle okudum. Kitabı okumayı bırakmayın, şans verin mutlaka. İyi okumalar..