Osamu Dazai’nin otobiyografi eseri. İlk okumaya başladığımda 10-15 sayfa kadar okuyup bıraktım. Asla akmadı, Yazarın yalnızlığı bana geçmedi, sorun ne ki diyerek okudum. Ancak tekrar elime alıp 30'lu sayfalara geldiğimde kitap bambaşka bir şeye evirildi. Yazarın varoluş sorgusunu içselleştirebildim ve keyifle okudum. Kitabı okumayı bırakmayın, şans verin mutlaka. İyi okumalar..