Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Güle güle!" dedi tilki. "Sana vereceğim sır şu: İnsan, gerçeği ancak yüreğiyle görebilir. Gözler hiçbir şeyin özünü göremez. Gülünün senin için değerli olmasının sebebi, ona zaman harcaman ve fedakârlıkta bulunmandır."
Sait Faik gerçekten Türk edebiyatının en değerli yazarlarından. Üslubu, konu seçimi, devrik cümleleri... Gerçekten her şeyi ile hikayeciliğin ustası olduğunu kanıtlıyor. Aslında edebiyatta hangi tür olursa olsun hep realizm benim ana seçimimdir. Genelde realizm dışında tür okuduğumda beğenmem ancak birkaç yazarla beraber artık farklı akımlardan da zevk alabileceğimi anladım.Tabi bunların başında Sait Faik var. Bence sürrealizmin en iyi örneklerini görebiliriz kendisinde ayrıca Türk edebiyatında kendisinin ve Sabahattin Ali'nin bir benzeri yok.