Muhammet Sezgin Mete

Muhammet Sezgin Mete
@Metesezginn
Defansın arkasına sarkan forvet.
Gaziantep
Gaziantep
7 okur puanı
Ekim 2017 tarihinde katıldı
Puan vermedi·288 syf.·
Beğendi
·
2019 1. kitabı
Dean Burnett
8.1/10 · 450 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hayatımı düşünüyorum, sanırım yürümeyi öğrenmek dışında; yapmaya karar verdiğim hiçbir eylemi 200 kere başarısız olmaya sabredecek kadar denemedim. Doğduğunda oturmayı bile beceremeyen bir canlının iki ayağının üzerinde dengeli şekilde yürümeye başlaması üniversite sınavını kazanmaktan, iş yerinde terfi almaktan daha zor bir eylemdir. Düşmek başarısızlık hissinin yanı sıra fiziksel olarak da can acıtan bir şey. Şu an 20 kere poponun üstüne düş kalk desem 4.'de düşmeyi bırakırsın. Bizler bir kez aşk acısı yaşayınca bile tekrar sevmeye tövbe edebilen insanlarız. Ya bebekler de bıraksa ve bir şekilde yürüyemeyeceklerine inansa? çoğu şeyde buna inandırmıyor muyuz kendimizi? Bizim çevremiz bebekken yürümeye teşvik ettikleri kadar destekleselerdi keşke.. Bizler büyüdükçe daha en başından çok iyi bildiğimiz "başarının sırlarını" unutmuş oluruz. tekrar öğrenebilmek için debelenir dururuz. dünyadaki milyonlarca insan da asla tekrar öğrenemeden ölür gider. ve kapasitesinin çok çok altında işler, hobiler yapmış olur.. Belki de bir şeyden vazgeçmeden önce sormak gerek "200 kez denedim mi?" Ve en önemlisi vazgeçmeyin ! Başaracaksınız !
Eğitim
Devlet ve onun memurları insanı doğal yaşamından uzaklaştırarak kendi düzeninin kölesi haline dönüştürmektedir. Gücünü, adaletsizliklerini yasalara yansıtarak insanları kendisine hizmet etmeye zorlayabilir. "Bir bitki kendi doğasına uygun yaşamazsa ölür, işte insanda bu durum değişmez."
Siyaset
Ama bir sorum olacak. Hangi Tanrı’ya inanacağız? Sürekli “Sadece bir Tanrı var. ” diyorsun. Bense hayır diyorum. İki Tanrı var. Biri bizi yaratan, biri de sizlerin yarattığı. Bizi yaratan hakkında bir şey bilmiyorum ama sizin yarattığınız tıpkı sizin gibi. Küçük, yalancı, hastalıklı, boş vaatler veren, zenginlere öncelik tanıyan, fakirleri sırada bekleten, övgü aldığında mutlu olan, küçük şeylerle insanları korkutan… Doğru numara oldukça basit. Bizi yaratan Tanrı’ya inanın, O’na güvenin. Kendi yarattığınız sahte Tanrıları ise yok edin. —PK (PeeKay)
Din
Cennet öyle gireceğimiz bir yer falan değil. Cennet ancak Cennet'i oluşturabilirsek içinde yaşamaya başlayacağımız bir yer, Cennet'e kabul edilmek denen şey Cennet'i oluşturabiliyorsan Cennet'e kabul ediliyorsun, biz bunun testindeyiz bu gezegende ben buna inanıyorum Cennet'i oluşturana kadar biz cennete gidemeyeceğiz Cennet'i yaratana kadar buradayız. Cehennemde yani. '' Azra Kohen ''