Almak istedigim kitabin orda fiyatina amazondan baktigimda yari fiyatina oldugunu gorunce sadece sahaflardan aldim, onlarda cok ucuz degildi aradaki fark sadece 10-20 lira olan kitaplari alabildim, fuarin anlami kalmamis artik, kurnaz esnafliga dönüşmüş, herkes vurguncu olmus, eskiden valizle kitap almaya giderdik fuara