Meraktan hiç elimden bırakmak istemedim ama olacakların kaygısından elimden atıp kurtulmak istedim.
Kuyucaklı Yusuf genzimde bir yumru, arkasında da bir sürü cevaplanmamış soru bıraktı…
Beni derinden sarsan harika bir kitaptı. Rahatsız edici kısmlar olsa da bunların hayatın içinden gelen rahatsızlıklar olduğunu düşünüyorum. Yazarın üslubu ve tarzı gereği uzun betimlemeler, süslü cümleler yok. Her şey çok net. Bu da yaşanılanların buz gibi soğukluğunu daha iyi hissettiriyor.