Birimizin kasveti hepimize bulaşıyor böyle.Neşe bulaşıcıdır falan diyorlar.Yalan.Neşe kolonya gibi bir şey.Dökünüyorsun o an ferahlıyorsun.Sonra uçuk gidiyor burnundan,elinden,üzerinden.Kasvet öyle değil ama zamk gibi bulaşıyor ve dokunan herkese yapışıyor.