Mehmet öztürk

Mehmet öztürk
@Mexmet
Öldüm der durursun yine de yaşarsın.
O kadar çok şey ile geldin ki yüreğime, neyini seveceğimi bilemedim.Herşeyinden biraz sevmeye çalıştım olmadı.Hep birşeyler eksik kaldı. Oysa bir HİÇ olarak gelseydin yüreğime.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kendi ölümünü ıskalamamalı insan..."
Ölümün ile sınama beni. Ölüm sınav değil. Asıl yaşam sınavdır.Bende ölmekte ne var. Asıl bende yaşamak zor.
Şimdi biri soracak olsa "nasılsın?" diye, en içten dilekleriyle', hiç kuşkusuz "iyiyim" diyeceğiz. Boğazımıza kadar taşmış cümleleri hiç kimseye dökemeyeceğiz. Akşam olsun hele,gökyüzü bi kararsın, yıldızlar kaysın. Kurarız bulutların arasına güzel bir sofra. İki bardak çay ve demlik demlik sohbet kokar hava. Ay bana, ben aya konuşuruz geceden sabaha
Bazen insanlar çok güzel oluyordu. Görünüşleriyle değil. Söyledikleriyle de değil. Sadece varlıklarıyla...