Olmayacağını biliyordun ama
oldurabilmeyi ne çok istedin. Yılgın ve yıkık bir umutla yürüdün tüm yolları. içinde, hiç susturamadığın o müzikle bir parlayıp bir söndün karanlıklarda. Kaybetmedin ama kazanmadın da.
Hayat biraz böyledir, bilirsin. En iyi sen bilirsin..
Çok uzaklarda bir tarlada durup engin gökyüzü altında bir ağaca, korkuluğa yaslanarak gece boyunca sakin, parlak mehtabı seyretmek ve her şeyi unutmak, unutmak istiyorum.
radyoyu açtığımda ilk duyduğum şarkının işaret olduğuna, gün batımlarının bitmesi gereken her şeyi yanında götürerek battığına, ve hiç bilmediğim o hissin beni şimdi teğet geçse de bir gün mutlaka dönmek üzere gittiğine inanıyorum.