Yalnız, benim omuzlarımın bunca ağır bir yükü kaldıracak kadar geniş olmadığını
vurgulamam gerek. Gene de, gözümün önünde güzel bir gelecek canlandırmaktan kendimi alamıyorum..
iyi değilim ama kötü de değilim. Havanın kapalı olup da yağamaması gibi. Sevinemiyorsun da üzülemiyorsun da. Böyle içinde bir şey eksik de anlayamıyorsun ama biliyorsun bunu. Arada kalmışlık, hiçlik, nedensizlik ve nereye gittiğini bilmemezlik. Bir karmaşanın içindeymiş gibi..
Öyleyse keyfe bağlı bir yönetimin yasal bir yönetim olabilmesi için, halkın onu kabul etmeye ya da reddetmeye yetkisi olmalıdır. Ancak o zaman yönetim keyfe bağlı olmaktan çıkar.