Fatıma

Fatıma
@Meyusss_
"Memento te hominem esse." ~Sadece bir insan olduğunu hatırla.
Yalnız, benim omuzlarımın bunca ağır bir yükü kaldıracak kadar geniş olmadığını vurgulamam gerek. Gene de, gözümün önünde güzel bir gelecek canlandırmaktan kendimi alamıyorum..
Edebiyat
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
iyi değilim ama kötü de değilim. Havanın kapalı olup da yağamaması gibi. Sevinemiyorsun da üzülemiyorsun da. Böyle içinde bir şey eksik de anlayamıyorsun ama biliyorsun bunu. Arada kalmışlık, hiçlik, nedensizlik ve nereye gittiğini bilmemezlik. Bir karmaşanın içindeymiş gibi..
Edebiyat
Öyleyse keyfe bağlı bir yönetimin yasal bir yönetim olabilmesi için, halkın onu kabul etmeye ya da reddetmeye yetkisi olmalıdır. Ancak o zaman yönetim keyfe bağlı olmaktan çıkar.
Sayfa 9 - İş Bankası
Alıntı
İnsan zindanda da sessizlik içinde yaşar ama, bu kadarı orayı özlenir bir yer yapmaya yeter mi?
Sayfa 8 - İş Bankası
Alıntı
Güç hak yaratmaz ve insan ancak haklı güce boyun eğmelidir.
Sayfa 7 - İş Bankası
Alıntı