Aklıma düştü gözlerin,
Boynumu büktüm ağladım.
Elveda dediğin yerin,
Yanına çöktüm ağladım…
Oturduk sanki göz göze,
Hayalinle ben diz dize,
İki çay söyledim bize,
Bir tütün yaktım ağladım…
Ateştin, bardaktın, çaydın,
Olmazdın bunca, olsaydın.
Yalnızdım ve yanımdaydın,
Sanma ki tektim ağladım…
Cihanda sensizlik kadar,
Ne bir dert ne de çile var.
Sensizlikte sen vardın yâr,
Ben bende yoktum ağladım…
Anılar gezdi kanımda,
Seni aradım yanımda,
Tesbih gibi her anımda,
Hasreti çektim ağladım...
Her seven boyun eğmiş,
Ayrılık ne yaman şeymiş,
Gözden yaş dökmek neymiş,
Gözümü döktüm ağladım…