"Ancak yemeğe başladığınız zaman Bismillah deyiniz. Doyduğunuz zaman da şu duayı okuyunuz:
الْحَمْدُ لِلهِ الَّذِي هُوَ اشْبَعَنَاَ وَ اَرْوَانا وَ انْعَمَ عَلَيْناَ فَافْضَلَ
Bizi doyuran, suya kandıran, nimet veren, lütuf ve ihsanda bulunan Allah'a hamd olsun.
İşte bu dua onun karşılığı olur. (Kıyamet günü yemeğin şükrü hakkında hesaba çekilmezsiniz)" buyurdu.
~^~
“Herhangi bir kadının çocuğunda bademcik iltihabî veya baş ağrısı olursa kust-u hindî’yi ( udi hindi ) alsın, suda dövsün, sonra onun burnuna damlatsın.”
~^~