📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zamanımızda herkes kitleden sivrilerek bireysel bir hayat yaşamak peşinde...
Oysa kişiliğini belirtmek için kendini geliştirmeye çalışan insan, bu çabalamanın sonunda ruhsal bir yalnızlığa düşer. Böylece dolgun, dört başı mamur bir hayat yerine manevi bir intiharla yüz yüze gelir . Evet, yüzyılımızda herkesin tekliğe kaçması, kendi kabuğuna çekilmesi, varını yoğunu başkalarından kaçırması insanları sadece hemcinslerinden uzaklaştırmak, karşılarındakini de kendinden nefret ettirmek sonucunu veriyor.
Yorumum: Size de tanıdık gelmiyor mu ? Sanki sadece günümüz böyleymiş gibi lanse ediliyor ama her asırda/ devirde benzer problemler var. Çünkü insan manevi olarak değişmiyor. Ya biraz daha şeffaflaşıyor ya da gabileştiriliyor.