Kitaptaki öyküleri ve bazı sözleri bildiğim için tekrar niteliğinde bir okuma oldu. Ancak kitabın içerisinde yer alan başlıklar ve çizimler beni çok etkiledi. Ayrıca içersinde yer alan boş sayfalar beni kendime sorgulattı.Kitabı beğendim. Akıcı bir dili var. Okuyacaklara keyifli okumalar dilerim...