Oysa hepimiz aynı acıyı yaşadık değil mi? O anı o sallantıyı ve Allahım artık çöksünde bu korku bitsin dedik değil mi? Yirmi gün oldu ve unutmayacağız dedik ve insanlık yine unutttu neymiş bazı işletmeler yardım etmemiş o da bir depremzede çocuğunu eşini en sevdiği sevgili anne babasını kaybetti belki ne çabuk unutup yeniye döndük ey insanoğlu akıllanmazmışsın kıyameti 2 dakika da yaşadın ama yirmi günde unutup yeniye döndün içiniz soğumuştur ama buz tutmasın ey insanoğlu…
İnsana en çok şiir yakışıyor,
Sonra yeryüzüne yağmur,
Gökyüzüne mavi..
Ve en çok insana vefa yakışıyor,
Yüreğe sevda,
Gözlere haya..
Ve en çok yaşamak yakışıyor,
İnsanca, sevdaca, duruca..
Ahmet Telli