G.Y.

@Minidoc·
·
sabitlendi
“… Kötülüğüm bir rüya olmalı! Acımasızlığım bir rüya olmalı ki, bundan yıllar önce annesine sımsıkı sarılan Kinyas gerçek olsun!…”
Sayfa 140·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan hayattan hiçbir zaman gerçek bir zevk alamamışken sonunun gelmesi ne büyük haksızlık.
Sayfa 30
Etrafındaki her şey sahteydi. Elini neye uzatsa toza dönüşüyordu. Dünya kavraması, yakalaması imkânsız, ufalanan bir nesneydi. Boşluktan boşluğa düşüyordun. İçinde her yere götürdüğün bir çuval karanlık taşıyordun. Doktor Otternschlag da dünya kendisine benzeyenlerle dolup taştığı halde, en derin yalnızlığın içinde yaşıyordu işte…
Sayfa 21
Senf’in çocuğu olacak diye koskoca otelin işleyişi aksayamazdı ya.
Sayfa 16
Kırmızı uçurtmam havalandı şehrin kirli gökyüzüne Kırmızım fazla kızıl bulundu herhalde Bir taş fırlatıldı uçurtmaya doğru, bana değdi Sımsıkı sarıldığım oyuncak ayıma değdi Ama Alım alsa morum da menekşe Mavim çivit Yeşilim zümrüt Sarım bozkırdan Camgöbeğim Akdeniz Turuncudur tepemizde güneşimiz Ya hep beraber Ya hiçbirimiz Gök kubbenin altında herkese yer var mı anne? Bana da var mı? Bize de yer var mı? Kirli şehirlerde gökkuşağını da vururlar mı?