Bell

Bell
@Mirayys
Büyük balık küçük balığı özleyebilirdi ama siz balıkların birbirini yediği bir hikaye anlatmayı tercih ettiniz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Hastayım ama hastalığımın ne olduğunu bilmiyorum. Canım acıyor ama yaralı değilim. Üzüntü içindeyim ama hiçbir koyunumu kaybetmedim. Boynuz yediğim oldu ama asla ağlamadım. Arılar soktu ama asla yakınmadım. Ama bu her neyse, hepsinden beter dokunuyor yüreğime. Evet, Dafnis çok güzel ama çiçekler de öyle. Kavalından çok güzel sesler çıkıyor ama bülbüllerden de güzel sesler çıkar. Oysa bütün bunlarla ilgili tek kelime düşünemiyorum. Keşke kavalı olsaydım da gün boyunca üfleseydi içime. Ah, bir keçi olsaydım da dikkatli bakışları üstümden ayrılmasaydı. Ah hain sular, yalnızca Dafnis'i güzelleştirdiniz. Bende yıkanıyorum içinizde, hiçbir şey olmuyor. Ben kaybolup gittim, sevgili Nemfler ve siz yanıbaşınızda büyüyen bu kızcağızı kurtarmak için hiçbir şey yapmıyorsunuz. Yok olup gidersem kim taçlar örecek size? Zavallı kuzulara kim göz kulak olacak? Vızıltısıyla beni uyutsun diye yakalamak için onca uğraştığım ağustosböceğine kim bakacak? Şimdi uyanığım, öylece yatıyorum ve ağustosböceğinin şarkısı hiçbir işe yaramıyor."
Hayat
Kadınlar Günü 8 Mart
Uygarlığın; insanlığın yarısından mahrum kalmaya hakkı yok. Kadının ufku, üzerine kapatılmış evin penceresinden bakmamalı göğe. Yaşamın tam içinde, yıldızların rehberi olmalı. Çünkü o ufkun yakalayacağı nice güneşler var.
Alıntı
İçimde bir şey yok olmuştu. İçimdeki enerji, cevher ya da her neydi ise bedenimi terk etmişti, uçup gitmişti.
1000Kitap