Şükür cehalet bitti!
Kimse okumuyor, herkes yazıyor.
Kimse öğrenmiyor, herkes biliyor.
Kimse susmuyor, herkes konuşuyor.
Kimse kederlenmiyor, herkes şenlik. Kimse sevmiyor, herkes arzu ediyor.
Kimse gözyaşı değil, herkes küfür.
Kimse eşik değil, herkes duvarların ötesi.
Kimse gölge değil, herkes ışık.
Tevazu bitti. İncelik bitti. Hatıra bitti. Gönül bitti. Şarkı bitti....
Bir aynalar pazarı ki, yaşıyoruz işte.
"Dert etme. Zamanla geçer tüm yaralar, izi kalır. İlerde o yara izlerine bakar, 'Başkalarının önünde diz çökmektense düşe kalka kendi yolumu bulmaya çalıştım,' dersin."