B.K

B.K
@Misomaniac
maldito mundo
Bana göre mutluluğu elde etmenin zor olmasının temel nedeni, insanlığın kendisine güven vermek için geliştirdiği efsanelere rağmen evrenin bizim ihtiyaçlarımıza yanıt verecek şekilde yaratılmamış olmasıdır. Hayal kırıklığı hayatın dokusuna derinden işlenmiştir ve ihtiyaçlarımızın bazıları geçici olarak karşılandığında hemen daha fazlasını dilemeye başlarız. Bu kronik memnuniyetsizlik memnuniyetin önündeki ikinci engeldir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sence kimin için daha kolaydır? Dindar olan için mi yoksa her şeyi olduğu gibi kabul edenler için mi? Onları çok rahatlatıyor ama korkacak bir şey olmadığını biliyoruz. Kötü olan tek yanı özlemek. Ölmek yalnızca uzun zaman alıp, çok acı çektirerek sizi utanca boğduğunda kötüdür. İşte bu konuda ne şanslısın, görüyorsun değil mi? Bunların hiçbirini yaşamayacaksın.
Sayfa 631
Gücünü tüketen hastalık, aynı zamanda ondan kurtulma cesaretinden de onu yoksun bırakmaz mı?
Sayfa 41
Edebiyat
- Bence biz kör olmadık, biz zaten kördük. +Gören körler mi? - Gördüğü halde görmeyen körler.
Sayfa 330
Edebiyat
Aslında körlük, umudun tükendiği bir dünyada yaşamaktı.
Sayfa 213
Edebiyat