Bana göre mutluluğu elde etmenin zor olmasının temel nedeni, insanlığın kendisine güven vermek için geliştirdiği efsanelere rağmen evrenin bizim ihtiyaçlarımıza yanıt verecek şekilde yaratılmamış olmasıdır. Hayal kırıklığı hayatın dokusuna derinden işlenmiştir ve ihtiyaçlarımızın bazıları geçici olarak karşılandığında hemen daha fazlasını dilemeye başlarız. Bu kronik memnuniyetsizlik memnuniyetin önündeki ikinci engeldir.
Sence kimin için daha kolaydır? Dindar olan için mi yoksa her şeyi olduğu gibi kabul edenler için mi? Onları çok rahatlatıyor ama korkacak bir şey olmadığını biliyoruz. Kötü olan tek yanı özlemek. Ölmek yalnızca uzun zaman alıp, çok acı çektirerek sizi utanca boğduğunda kötüdür. İşte bu konuda ne şanslısın, görüyorsun değil mi? Bunların hiçbirini yaşamayacaksın.