📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İki dağ parçasıyız göl kenarında
Aramızda uçurumu sevdanın
Rüzgâr eser, ahımızı getirir
İkimiz de bu yerlerde yetimiz
Kâh ben onu, kâh o beni yitirir
Yağmur yağar, çoğalır hasretimiz
"Kendinizi mutlaka dinî temalar işleyeceğim diye kısıtlamayın, inançlanımız devletten kırlara, sokaklardan fezaya kadar her şeyi içine alıyor, anlamlandırmıyor mu? O halde dinî olacak diye neden mutlaka bazı ibadet terimleri üzerinde kenetlenip duruyor ve şiirin dünyasını daraltıyorsunuz. Önemli olan sadece o terimler değildir. Gücünüzü sadece onlardan almak yerine onların mahiyetindeki sırrı duymaya çalışarak her şeye onurlu bakın. Öylece her şey doğal Islam'a bürünmüş olarak girer eserlerinize..."
Zarifoğlu okurlarına öylesi bir dille yol gösterir ki yazma heveslisi okurlar "Okuyucularla" bölümünü bir okul olarak görmektedirler. Kimi zaman kimisine "Sen en iyisi yazmayı bırak" derken, kimisine de "Şiirlerin miting meydanlarında okunabilecek türden şeyler" diyor.