Kederli misin ey gönül?
Niye bu kırgınlığın, bu yıkıklığın,
Bilmiyor muydun aşkı kuşananın ateşe yürüdüğünü?
Bilmiyor muydun, yârin üzerinden geçen rüzgârın
senin küllerini savuracağını?
Oysa,bilseydin nasıl dikkatle bakardın istasyonlara; pencereden görünen hiçbir ağacı,hiçbir gökyüzü parçasını kaçırmazdın.
Bütün sularda gölgemi seyrederdin.
Herşeyin bir sonu olduğunu genel olarak belirtmiştik.
Yaşarken eskidigini ve eskittiğini söylemiştik.