Az önce bir ileti gördüm ama şimdi bulamadım. İletide kadınların neden şiddete meyilli, şu kadar adam öldürdüm diyerek grurlanan tiplere karşı bu meyilli olduklarını ve nasıl sevebildiklerini anlayamadığı yazıyordu.
Benim cevabım ise şudur ;
Kesinlikle hiçbir zaman anlam veremediğim bir konu ama bazen de psikolojiden dolayı mı acaba diyorum yani mesela bir kız ailesinden özellikle babasından falan ilgi görmemişse, şiddet içinde veya kaos ortamında çok bulunduysa dışarıya yönelir ve özellikle bunalım altındayken bahsettiğin tarzda bir erkek ona en ufak bir ilgi, sevgi gösterdiğinde o kişiye adeta tapar. Yanlış olduğunu bilse bile bir kere psikolojisinin derinliklerinde önceden yaşamış olduğu travmalar her zaman olduğu için bazen bir erkeğin sinirlendiği zaman ona vurmasının ,hakaret etmesinin hatta çok sinirlenirse öldürmesinin bile normal olduğunu düşündürebilir. Öyle düşünmese bile yine geçmişte yaşadığı sorunlar karşında hep sessiz kalıp boyun bükmek zorunda kaldığı için bir çok şeyden korkuyordur ve susmanın en iyi yol olduğuna kanaat getirmiş olabilir. Bazıları da tabiri caizse kabadayılığın yiğitlik olduğunu sanar ve bununla övünür çünkü kapasitesi dar insanlardır. O kabadayının yaptığı bir saçma hareketlere (örneğin şunu giymeyeceksin, buraya gitmeyeceksin , bununla konuşmayacaksın vs) "Yaa beni kıskanıyoor, demekki beni seviyoor. " diye sevinen bazı gerizekalı kardeşlerim bu şekilde yorumladığı için ileriki zamanlarda başlarına gelmeyen kalmıyor. Açıkçası her şeyi psikolojiye de bağlamak istemiyorum çünkü benim ailem de baskıcı , benim ailem de muhafazakar ve benim ailemde de hemen hemen her gün bir kaoslu ortam oluyor ama ben gidipte böyle erkeklerden ne hoşlanıyorum ne de gurur duyuyorum. Biraz kadınlarda da suç var.