S

S
@Misssitare
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım...
Çoğu insan rutin iş yapıyor ama bu onları önemsiz insan yapmaz.
Reklam
#kendinizi sevin,o işi insanlara asla bırakmayın;)
İnsanlar çabalarınızı görmezden geldiklerinde, siz de kendinizi dikkate almıyorsanız aynı suçtan suçlusunuz ve somurtmak bu durumu düzeltmez.
İnsan ve Duygular

S

, bir kitap okudu
Puan vermedi·112 syf.·
55 günde okudu
·
2024 4. kitabı
Özdemir Asaf
8.2/10 · 26,1bin okunma
Yalnız’ın adı okunduğunda Okulda ya da yaşamda.. Kimse “Burada” deyemez.. Ama Yok da..
Yalnızlık paylaşılmaz. Paylaşılsa yalnızlık olmaz.
Reklam