S

S
@Misssitare
Ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım...
Uzaktan iyi insanlara benziyorlar...

︎ ♛ K Ü B İ İ ♛ ᝰ.ᐟ

@kubrayla
·
+1
“insanları severim ama uzaktan...”
Alıntı
Reklam
Yalnızlık Müziğin bile seni dinlemesidir. Yalnızlık İnsanın kendine mektup yazması Ve dönüp-dönüp onu okuması

Kadir ÜZÜMCÜ

@UzumcuKadir
·
Bir yerde kötülük varsa, oradaki herkes biraz suçludur.
1000Kitap
Harika bir tespit hep bunu düşünmüşümdür

Evin Gündoğan

@Feerdem
·
Derler ki, müzik güzelse verdiği tat bütün duygulara ayak uydurur. Mutlu insan, mutluluğu, hüzünlü insan hüznü bulur ..
Sayfa 86·Kitabı okudu
Alıntı

Songülov

@songlylmzz
·
"Ben konuşmanın iyileştirici gücüne inanıyorum."
Edebiyat