İstanbul'a bakıyorduk denizden. Bizim Istanbulumuza,çalınmış hayallerin şehrine... Talan edilen anıların başkentine... Yagmalanmis mutlulukların payitahtina.... Kırılmış umutların kalesine... Kederlerin kralicesine...Acgozlulugun işgal ettiği berekete... Kendi kanımızı sunmaktan başka çaremiz kalmayan şehrimize; sokagimiza, bahcemize, evimize, mezarimiza...
İstanbul'a bakıyorduk denizden: Nevzat, Demir, bir de ben . Sisler içindeydi İstanbul...