Burası Fransa değil, bakma coğrafi olarak Avrupa'da olduğumuza, burası Doğu medeniyeti Şehsuvar. Bizde hayat daha serttir, daha acımasız... Başka ihtimal yok, ya zalim olursun ya mazlum, ya katil ya da kurban.
Gülseren hocam elinize sağlık diyerek başlıyorum. Kitabınızın kurgusu ve dili oldukça harika. Ali, Ayşe, Doğan, Cevat bey, Agah efendi, Muazzez, Mualla ve diğerleri. Hayatın kendi akışı içinde birbirinden ayrı inanılmaz hikayeler. Toplumsal cinsiyetçiligin yansımaları. İyi ki sizin gibi yazarlar var. Muhteşem bir roman olmuş. Okunur. Tavsiye ederim. Son olarak ne olursa olsun sizin deyiminizle insan kendi devrimini yapabilmeli. Ne mutlu bunu yapanlara...
#gülserenbuğdaycıoğlu
#kirmizipelerin #okudumbitti