Jules Verneden güzel bir kitap daha. Doktor ox ve asistanı çılgın bir deneye girişiyor. Bulundukları kenti karakter ve ahlak olarak degiştirmeye çalışıyorlar. İnsanları sorgulamaya, hayal etmeye ve araştırmaya teşvik edecek bir deney planlıyorlar. Bunda da kısmen başarılı oluyorlar. Kitabın dili akıcı. Konusu çok ilginç. Okunur tavsiye ederim.
#julesverne #doktoroxundeneyi #okudumbitti
Bu hayatta ne oldum degil ne olacagım demelisiniz. Bu kitap bu sözün açıklaması. Başkarakterimiz madam de prie.. Fransız sarayının gözde bir kraliçesi iken bulunduğu mevkiden ayrılmak zorunda kalıyor ve her şey ondan sonra başlıyor. O süslü hayatını kaybeden madam de pirenin psikolojisi kitabın sonuna kadar güzel anlatılıyor. Ee yazar stefan zweig tabiki.. Çok güzel bir kalemi var. Okunur tavsiye ederim.
#stefanzweig #birçöküşünöyküsü #okudumbitti