mltmcck

mltmcck
@Mltmcck
"En kötüsü de sahip olmadığın şeylere ait olmandır." FranzKafka / Milena'ya Mektuplar Evgeny grinko - youtu.be/VYCOg-yglNM
''Kuvvetli, kararlı bir babamız olsun, bize neyi yapıp neyi yapamayacağımızı söylesin isteriz. Niye? Neyi yapıp neyi yapamayacağımıza, neyin ahlaklı ve doğru, neyin ise günah ve yanlış olduğuna karar vermek zor olduğu için mi? Yoksa suçlu ve günahkâr olmadığımızı işitmeye her zaman ihtiyaç duyduğumuz için mi? Bir baba ihtiyacı her zaman mı vardır, yoksa, kafamız karıştığı, dünyamız dağıldığı,ruhumuz daraldığı vakit mi isteriz babayı?''
Sayfa 134 - Yapı Kredi Yayınları
Reklam
MEDVEDENKO: Neden daima siyah giyiyorsunuz? MAŞA: Hayatımın yasını tutuyorum. Çok mutsuzum.
Kültür-Sanat
Turgut Uyar
''...dünyada neler varmış bizden başka Sevdikçe anlarsın Kitaplar terlesin yalnızlıklarında Sevmene bak...''
MeltemCicek
"Neden bu kadar karamsarsın, sonbahar güzel mevsim diyorlar. Ağaçlar yaprak dökerken, içim çiçek açsın istiyorlar."
Sen Hiç Ateşböceği gördün mü?
Sen yalnızlığı yakından gördün mü hiç? Ben gördüm. bahsedildiği gibi değilmiş. Ben daha iri yarı bir şey bekliyordum. Biliyordum, başından beri biliyordum. Nereden biliyordum bilmiyordum ama, biliyordum işte. Olsa olsa bir Çarşamba günü olurdu bu. Zaten hep daha bir yalnız uyanmışımdır Çarşamba günleri. Ne olacağı belli olmayan bir haftanın tam ortasında. Yapayalnız.