mltmcck

mltmcck
@Mltmcck
"En kötüsü de sahip olmadığın şeylere ait olmandır." FranzKafka / Milena'ya Mektuplar Evgeny grinko - youtu.be/VYCOg-yglNM
Bence Malumdur - Attilâ İlhan
"Elinde değildir akşam serinliğinde üşürsün. Eylül'den itibaren geceler hazindir uzundur."
Şiir
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Eylül’dü
"...En çok sesini aradım. Gözlerinse asılı bıraktığın yerdeydiler hâlâ. Gözlerini sildi zaman.. Dedim ya… Eylül’dü. Savruluşu bundandı kimsesizliğimizin."
Şiir
Gecemin duası olsun, Allah’ım, kimsenin düşlerine zeval vermesin. Amin.
Şükrü Erbaş
''Benim en güzel düşlerim, içimde kaldı…Hepsi, iki kaşım üzerinde bir ağrı…"
Herkesin kalbinde bir şehrâzât masalı... Zamanla kabuk bağlıyor. Sonra elin hep oraya gidiyor; kaşıyorsun. Sonra bilâtedbir kaşımamayı öğreniyorsun. Sabaha çıkmıyor kimsenin gecesi... Ağrısız kalın.