''Bütün dostlarımı selamlarım! Hepsine uzun geceden sonra gelen tanın kızılllığını görmek nasip olsun! Ben, her zamanki sabırsızlığımla önden gidiyorum.”
Not: Zweig bir Alman olarak, Nazi Almanyası'nda yaşamıştır ve yıllarca bunun utancını yaşamıştır. Karısıyla birlikte, Almanya'dan kaçarak Brezilya'ya yerleşmiştir. İntiharını da yine karısıyla birlikte yapmıştır ve sebebiyse yaşadığı bu utanç olduğu iddia edilmektedir. Yukarıdaki söz intihar mektubundan bir parçadır.
"Gelecek, onu görene kadar şekilsizdir. Bir parayı havaya attığında iki olası gelecek vardır, birinde para yazı gelir, diğerinde tura, ama sen görene kadar ikisi de değildir."