Meltemcim

Meltemcim
@Mltmcm
Artık sanki yaşamıyorum yaşayan birini seyrediyorum; daha önce bildiğim bir romanı okur gibiyim. Bir roman,kendini okumaya başlasaydı kendini bu kadar sıkıcı bulurdu kendini...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ancak kendi dünyasını kuramayanlar başkalarının evlerine koşarlardı.
"Kendinizi bu akışa bırakın albayım. Zaten kaç kişi kaldık şurada: Bakın insanlık da öldü."
Sayfa 257·Kitabı okuyor

Meltemcim

, şu anda okuyor
%68 (329/479 syf.)
Oğuz Atay
8.7/10 · 38,9bin okunma

Meltemcim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·268 syf.·
2017 9. kitabı
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma