Günaydın. Hafıza ne tuhaf. Kimine unutmak nimettir kimine hatırlamak. Ne olursa olsun bütün yaşananlar yaşanacaklara giden bir yoldur belki de. İtalo Calvino, "Yitirilmiş bir geçmişin anısı, kavuşmayı arzuladığımız bir geleceğin güvencesini oluşturur." der. Yaşadığımız her şey, belki de, bu yüzdendir sevgili okur. Güzel mutlu günlere... Var olun.
Italo Calvino
Hakikat her zaman mutlu etmez. Suratına çarpıverir insanın. "Fars"ı hatırlayın: "Hep böyle olmuştur. Siz uzakta ve bilinmezlikler içinde bir yaşam sürdüğünüzü düşünürsünüz, ama gerçekte küçük ve çevrelenmiş bir dünyanın içindesinizdir." Hepimiz kendi masallarımızın kurbanıyız* sevgili okur. Var olun.
Fatih Balkış