“Ben; İstanbul’da felsefe okumaya niyet etmiş, Sultani mezunu, Balkan Gönüllüsü İsmail Efendi; bir şiir kitabı yazmaya niyet etmiştim, eşikten öteye geçemedim. Heybemde sadece kırık kafiyeler var...”
Günaydın. Mutluluk ne güzel şey. Hani insanın içi kıpır kıpır olur hani o an yaşanacak en güzel andır, öyle hissederiz. Bilirsiniz. "Yüreğimin Sesini Dinle"yi hatırlayın: "Belki de bu günleri yaşamak için doğmuşumdur." Bu cümleyi kuracağınız günler yakın olsun sevgili okur. Var olun.
Susanna Tamaro