Önceki kitaplarındaki karakterlerin bir araya toplanması çok güzel olmuş. İlgi ve merak uyandırıyor. Fakat kitabın sonu biraz bende hayal kırıklığı yarattı. Son yüz sayfa doğal olarak sonunda bişey olmasını bekliyorsunuz. Okunabilir tavsiye ediyorum.
Kitapta bir ailenin içinde yaşanılan olaylara baba, anne, evlat, gelin, torun gözlerinden bakıyorsun. Parasızlığı dibine kadar yaşıyorsun. Kitabın sonunda da ailesi için insan ne yapmaz dedirtiyor. Okuyun, okutun