“Düşündüm...Kalıcı ve sürekli olmadıktan sonra bu güzellikler; tabiatın bu manzaraları ne işe yarar? Bunca güzelliği gören ve seyre dalan insan, bu güzellikleri görme şansını elde eden pek az insandan biri olsa dahi insanda süreklilik var mı? Yerküre dediğimiz bu geçici misafirhaneyi, hüzne kapılmadan seyretmek acaba mümkün mü ?
Nereden geldik ?
Nereye gidiyoruz ?”
“Kaybettiğin hiçbir şeye ağlamanın anlamı yok biliyor musun? Sevdiğin kadını sokaktaki kadınlardan ayıran anlamı sen ona kattın. Olmasa da bir şey değişmeyecek. Hayatı kalabalıklaştırdıkça içinde kayboluyorsun..”