2024...
Geriye dönüp baktığımda kendime en çok zaman ayırdığım, bolca gezdiğim, en mantıklı kararları verdiğim, aynı zamanda çokça çalışıp çokça yorulup mükâfatını da ayni oranda aldığım yıl oldu. Planladığım birçok hedefime ulaştım, kimi zaman daha fazlasını aldım. 2025 sadece sağlık ve mental ferahlık versin, gerisini ben her türlü hallederim, 2024te kanıtladım. 💪
Şimdi soba-kacak çay - kestane üçlüsü ile karşılamaya döneyim 2025 'i. Mutlu yıllar 🌟🌟
Sevgili Bilge, bana bir mektup yazmış olsaydın, ben de sana cevap vermiş olsaydım. Ya da son buluşmamızda büyük bir fırtına kopmuş olsaydı aramızda ve birçok söz yarım kalsaydı, birçok mesele çözüme bağlanamadan büyük bir öfke ve şiddet içinde ayrılmış olsaydık da yazmak, anlatmak, birbirini seven iki insan olarak konuşmak kaçınılmaz olsaydı. Sana, durup dururken yazmak zorunda kalmasaydım. Bütün meselelerden kaçtığım gibi uzaklaşmasaydım senden de.