"Keşke ölü insanlar ölü kalsa. Neden ben ve içimdeki güzellik ölüler tarafından yönetilsin? Güzellik canlıdır ve ebedidir. Lisanlar gelip geçicidir. Ölülerin tozudur."
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Yazmak zorundayım zaten," dedi Martin ümitsiz bir ifadeyle.
"Neden?" Ruth tüm güzelliğiyle, kafası karışmış bir halde Martin'e baktı; zira bu düşünceye ısrarla sarılma sindan pek hoşlanmamıştı.
"Çünkü yazmazsam liseye de gidemem. Kendimi geçindirmem, kitaplar ve kıyafetler almam lazım."
"Onu unutmuşum bak," dedi Ruth gülerek. "Neden varlıklı bir ailede dünyaya gelmedin ki sen?".
"Sağlıklı ve hayal gücüne sahip biri olmayı yeğlerim," diye cevap verdi Martin.
"Ruth, insanları kendi renkleri, inançları ile politik görüşlerinin en iyisi, en doğrusu olduğuna ve dünyanın dört bir yanına dağılmış diğer insanların kendilerinden daha talihsiz olduklarına inanmaya sevk eden yaygın dar görüşlülükten mustaripti."