Mine

Mine
@Mnvrozdilek
Aslında hiçbir şey yasadışı değildi, çünkü artık yasa diye bir şey yoktu
Sayfa 16·Kitabı okuyor
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ruh duyar orda ölürken bile Türk olduğunu
kullanamadıktan sonra göğsümüzü dolduran hisler ve kafamızda kımıldayan düşünceler neye yarardı?
bundan sonra ömrümün bir dakikasının bile ondan uzakta geçmesi benim için ölüm demektir
günün birinde ya çıldıracağız, ya dünyaya hakim olacağız.