Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Bana derler Kerim, bugün buldum bugün yerim, yarına Allah kerim!"
Hey gidi koca Marx, diye geçti aklımdan, kalk mezarından da gör diyalektik nasıl oluyormuş!
Alper Canıgüz'ün okuduğum ilk kitabı. Murat Menteş'den ismi çok zikr edilince bir bakiyim dedim. Gerçektende murat Menteş in övdüğü kadar varmış. Türkiye'nin en iyi polisiye yazarlarından birisidir bana göre.
Kitapta 5 yaşında ki Alper Kamu'nun dedektiflik hikayesi anlatılıyor. Yaşının avantajıyla her yere girip çıkan, hem filozof hem fırlama bir oğlanın hikayesi. Çok etkileyici bir kitaptı. Emrah serbest in erken kaybedenlerde ki çocuklara benzettim. Kitap başlangıcı zaten ayrı bir güzel
"Beş yaş insanın en olgun çağıdır; sonra çürüme başlar."
Okumanızı tavsiye ediyorum