Kitap bence çok güzeldi. Ben beğendim fakat dili çok ağır olan bir kitap. Okurken anlamadığım yer çok oldu ve başa sarıp tekrar tekrar okudum. Buna rağmen gerçekten çok sevdiğim bir kitap oldu. Aforizmalar şeklinde yazılmış, içinde hayata dair çoğu şeyi fark edip anlayacağınız, sonrasında bunu sorgulayacağınız bir kitap bence.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Marissa MeyerCress Ah ah... Çok güzeldi ya çok güzeldi diyecek tek kelimem çok güzeldi. Böyle bir kurguyu nasıl planladı ve bunu yazıya döktü nasıll?? Ay gerçekten bişey söyleyemiyorum çünkü çok güzeldi. Bütün karakterlerimizin birleşmesi yaşadıkları maceraları, zorlukları okumak o kadar keyif verici ve zevkliydi ki... Sadece okursanız anlarsınız dediklerimi. Yazara helal olsun valla kırk yıl düşünsem aklıma gelmiyecek büyüklükte bir evren yaratmış. Gerçekten helal olsun...