"Güzel bir köşe var. Yiyecek bir şeyler götürürüz. En çok ne istersin?"
"Seni Portuga."
"Ben salamdan, yumurtadan, muzdan söz ediyorum..."
"Her şeyi severim. Evde yiyecek bir şey bulduğumuz zaman sevmeyi öğrendik."
"Xururuca!"
"Ne var ?"
"Ağlamak kötü bir şey mi ?"
"Ağlamak hiçbir zaman kötü bir şey değildir, budala. Neden sordun?"
"Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes..."