K.D.

K.D.

, bir kitabı okumaya başladı
José Saramago
7.6/10 · 15,4bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Fakat hayat mucizeleri sevse de, gerçek mucizeler konusunda cimri davranır. "

K.D.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·56 syf.·
2020 3. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 39,1bin okunma
"Güzel bir köşe var. Yiyecek bir şeyler götürürüz. En çok ne istersin?" "Seni Portuga." "Ben salamdan, yumurtadan, muzdan söz ediyorum..." "Her şeyi severim. Evde yiyecek bir şey bulduğumuz zaman sevmeyi öğrendik."
Sayfa 147·Kitabı okudu
Edebiyat
"Xururuca!" "Ne var ?" "Ağlamak kötü bir şey mi ?" "Ağlamak hiçbir zaman kötü bir şey değildir, budala. Neden sordun?" "Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes..."
Sayfa 68·Kitabı okudu
Edebiyat