Klasiklere başlamak istiyorsanız iyi bir kitap . İsmi her nekadar savaş sanatı olsada bize savaştan çok nasıl lider olunacağını öğretiyor ve bu harika birşey özeliklede insanları yöneten bir konumdaysasnız
Açık söyleyim kitabı pek sevmedim sevmeyenin nedeni ise ... yok kitabı neden sevmediğimi bilmiyorum kitap kötü değil sanırım yazarın olayları anlatış biçimi pek benlik değil
Bu kitapta nemi yok
-Karakter gelişimi
-Hikaye mantığı
-Evren
-İyi diyoloklar
Ve daha birçoğu gerçekten hikayesi çok kötü yazarın anlatım biçimde aynı şekilde
Hayatımda okuduğum en boktan kitap çok mantıksız evreninde kendine özgü hiçbirşey yok karakter gelişimi 0 gerçekten 0 verebilseydim 0 verirdim çok kötü
HilekarR. Gaye Önel · Dokuz Yayınları · 20211,680 okunma