Her zaman aynı insanları görürsek onları yaşamımızın bir parçası saymaya başlarız. Yaşamımızın bir parçası saydıkça da onlar bizim yaşamımızı değiştirmeye kalkışırlar. Bizi görmek istedikleri gibi değilsek hoşnut olmazlar, canları sıkılır. Çünkü efendim, herkes bizim nasıl yaşamamız gerektiğini elifi elifine bildiğine inanır. Ne var ki, hiç kimse kendisinin kendi hayatını nasıl yaşaması gerektiğini kesinlikle bilmez.
Ne ben benim, ne sen sensin, ne sen "ben"sin.
Hem ben benim, hem sen sensin, hem sen "ben "sin.
Ben seninle o haldeyim ki-en güzel sevgilim!..-ben sen miyim, yoksa sen ben misin bir türlü kestiremiyorum.